kräftskiva vid båven 09



På lördagen efter Håkis så var de dax för den årliga kräftskivan hemma hos Anna & Magnus (kompisar till familjen) vid Båven! Åh jag älskar att vara där, dom bor så himla fint, med en egen liten sandstrand & brygga typ 2m från Båven. Man har tom sjöutsikt när man sitter på toa hos dom^^ Iaf, min lillasyster var såhär söt den dagen.


När alla familjer hade kommit så började vi hugga in på kräfterna. Becka var skit gla (noot) över att jag leket paparazzi, men Jeppe var destu roligare!


lilla S var en jäävel på att äta kräfter, där låg jag & Joje lite lä ehe..



Becka gav igen & tog massa fula bilder på mej & Joje, den här var den finaste av dom fula!


På kvällen hade vi de såhär mysigt när jag & Joje satt ute i uterummet & filosoferad över ett glas cola & en näve chips!


Sen gick vi & kände på vatten & faktikst tom jag tyckte de var varmt, kan ju bero på att de var kallt i luften men iaf, hade jag haft med mej badkläder & om jag inte var helt kass i halsen & genom förskykd skulle jag ha badat! Bilden är tagen på vatten med blixt så de ser ut som om vi sträker upp fötterna mot den mörka himlen, pretty cool


Efter vårat fot-bad satte vi oss med killarna & kollade på fotbollen, ja vet, JAG kollade på matchen, vad har hänt? Men hängde med gjorde jag ju inte, haha. Kom på mej själv att sitta & titta på samma gräsfläck hela tiden & tänka på annat tihi^^ Efter att vi äntligen vunnit (jag fick gåshud när jag såg reprisen på målet, herregud, skaldjur är inte bra för mej) kollade vi på "Sunes Sommar" åh jag har inte sett den på säkert 10år, bäst!
Sen blev de kaos, som de alltid blir men de orkar jag inte ta upp.
Fin kräftskiva tills kl blev 12 iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0