|soon | new | haircut | baby |


Heyhey. Är i skolan på Hatverk, håller på & fixar med projektarbete, renskriver & tar kort & mojs. Men nu är jag typ klar, så jag ska fråga Richard om jag får gå hem nu, men han har ju slälvklart försvunnit nånstans. Man vet fan aldrig vart den ammen är alltså! Ska ju klippa mej idag, 15.45, är fett nervös :S Becka ska sitta med & vänta på mej så de känns ju lite tryckt att hon är med mej iaf. På bildern ovan ser ni hur de förhoppningsvis ska se ut när de är klart! Snagg, snagg^^ Åh. Fett nervös! Nej nu ska jag gå ner & snacka skit, med Jos! See ya sen när jag är nyklippt!!! ♥

Snygga Maja Ivarsson i The sounds. Världens grymaste band. Såg dom på Hultsfred i sommars. Helt GALET!

Kommentarer
Postat av: madelene

oj vilken förändring, tufft!! jag tror du kommer passa bra i det!:)

2009-09-15 @ 16:27:38
URL: http://madeleneosterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0