| no | time | to | think | of | consequences |




Tillbringar kvällen med att lyssna lite på 'Kids' för att jag saknar dom sena sommar nätterna under karneval & typ en festival, när Fille envisades med att spela den 24/7. När vi låg på klockis, tittade efter stjärnfall & hade allsång till den. Längtar även redan tillbaks till helgen & min 18 års fest när vi dansade runt här hemma till 'kids'. & så tänker jag såklart på b oxå när introt fyller mina öron. Men de hör ju till på kvälls kvisten, en kaka, idol & en kopp längtan. Efter kaffe latte ögon, pojknackar & bleka skulderblad. ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh den är bäst! Och sommaren var bäst! Och din 18års ferre var bäst! Och du är bäst!!! :D<33

2009-09-23 @ 18:52:49
URL: http://anapekkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0