| up | and | down | tired | lost | torn apart | split | hopeless |


Min kropp mår inte så bra dessa dagar. Började med att jag kände mig konstig & febrig i Söndags, men termometern visade ingen feber. På Måndags morgonen kände jag mej konstigare än någonsin & jag hade ont i alla kroppens inre organ, men jag gick till skolan ändå, vi skulle ha hantverk hela dan, men de blev inte bättre så jag köpte en kaffe (!!) & åkte hem till min säng igen, där jag låg hela dagen, tyckte synd om mig, åt choklad & läste twilight. Termometern visade fortfarande ingen feber fast att de kändes som om att jag hade 40 garder!
På tisdags morgonen försov jag mej utav helvete! Har kommit in en fas att jag typ stänger av snoozen i sömnen på mornarna & vaknar inte till helt förns vid halv, kvart i 7 & jag ska åka 20 över! Jag brukar ALLTID gå upp i tid, vet vad de är med mej this days :S Iaf, fick stressa sönder för att hinna fixa mej på 20 (!) minuter. Hela jag var ett sönder stressat monster när jag kom till skolan & jag mådde skit. Men jag genom led hela dagen. Fikade med Andie på Hellmans i några timmar efter skolan, innan jag åkte hem igen med huvudvärk i bagaget.
När jag kom hem var huvuvärken olidlig & trodde jag skulle kräkas när som helst, så jag gick & la mej redan kl21.
Idag när jag vaknade var huvudvärken veck, men jag kände mej helt orkelös så jag stanade hemma från praktiken. Nu mår jag bra, men samtidigt inte mitt vanliga 100% jag.
Känner mej både kluven, vilsen, trasig & lite upp&ned.
Får se om jag går till praktiken imorn :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0