| a | crazy | friday | with | laughter | coffee | and | plaster |


Okey helt knasig, fnittrig & mkt bra fredag! Detta hände idag:

De började med att jag var arg som ett jävla bi på metors-rådet, då kom mitt kaxiga alter ego fram, den coola/sura bitter fittan, BB, & hon höll på att strypa både sin mentor & halva klassen. Men de gick över lika fort som de kom när vi tog en sväng till Statoil & köpte frukost: Korv med bröd! & sen brött helvete lös igen när vi upptäkte att våran samhälls lärare var sjuk men hon inte hade ringt & hört av sej fast att hon har alla våra nummer + att vi behöver ha genomgång innna provet nästa vecka, men men självklart var hon sjuk! Så de var bara att försöka fördriva dom där 80min innan nästa lektion, så de gjorde jag, Jos & Elben genom att gå till Donken (som jag längtat efter hela bussresan in, right N?) & köpte kaffe & satt där i evigheter & fnittrade & larvade oss.

På kultur & stil historian så skulle vi göra nåt egytiskt föremål/grej/whatever i lera & de gick ju skit bra, kretiviteten var ju verkligen på min sida (nooot). Först cuttade jag mig mitt i handflatan med ett trubbigt ler-verktyg så jag började blöda & fick fetting plåster. Omplåstrad & ännu mera omotiverad försökte jag ge mej på min lera-klutt igen & bestämde mej för att göra en pyramid, men vet ni? de är SJUKT svårt att göra en rak & fin pyramid i lera så jag gav upp & gjorde ler-klutt till en min gud ist & satt & offrade & tillbad honom medans, till min stora förskräkelse, Elben filmade hela spektaklet, ahahah så sjukt knasigt rolig film de blev! Men sen gav jag mej fan på att verkligen göra nåt seriöst på den lektionen, men de löftet föll jag i 2sek, för sen blev min ler-klutt till ett rymdskepp & en tillhörande E.T, så Majsen styrde rymdskeppet med hjälp av sin penna & jag sprang runt med lilla E.T på bänken & skrek "E.T from home" högt i hela klassrummet. Helt plötsligt börjar Maja ap garva & jag fattar ingenting tills jag upptäcker att Elben filmar detta oxå, haha fy fan, vi fick fan kramp i magen när vi såg våran smygfilmade "rymdlek". På religonen kollade vi på nån film om indien & jag satt & blundade hela timmen pga att mina ögonlock bara inte kunde hålla sej uppe! Ge mig mera sööööömn!

När skoldagen Äntligen med stort Ä var slut gick jag på secondhand runda på Öster i höst-solen. Så himla mysigt att titta på fina mönster, prylar & krumilurer till super bra pris & tänka på ingenting & bara va! Men bara för att jag hade massa pengar & tid, så hittade jag ingenting, förutom 2 LP-skivor, UB40 & Kim Wild föjlde med mej hem. (ni får se imorn) Fast jag spenderade ju en hel del pengar i torsdags, så de kanske var lika bra.

När jag skulle ta bussen hem, så kom aldrig bussen (nej jag missade den inte, för jag satt där redan 10min innan den skulle gå) så jag fick snällt vänta i 50min på nästa buss & självklart hann jag både spilla massa kaffe på min tygkasse & halva mig, bli röksugen & kissnödig under tiden, typiskt. Men hem kom jag sen 3år senare tillslut.
Nu ikväll har jag sett på Idol, ätit kyckling, nästan strypt min mor & självklart drukit cola, ingen helg utan cola!(ciggareter, donken, kaffe, cola & chips yey nyttiga lilla jag)

Nu ska jag tvätta av mej allt klet i ansiktet & gå & lägga mej. Imorn fyller bästa Lille år & de ska firas med fest yey! All me love to you, mina frön ♥

P.S: Har ju glömt säga att jag fick lära mej kassan på H&M i ons, så nu är jag en liten söt Kassör oxå, åh de är så jävla skoj! Så nu har ni ännu en anledning att komma & handla på H&M. D.S


Bild: KnightCat Foto: Viktor Vauthier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0