| i | guess | second | best | is | all | i | will | know |



Kan inte få nog av katy Perrys "thinking of you" specielt den akustiska versionen spelas
flitigt hos mig. Orden hon sjunger går rakt in i mig & stannar där tills de nästan gör ont.
så där ont så man nästan måste kippa efter andan & klumpen i halsen som man får på
köpet gör de svårt att svälja. svälja sin stolthet. in your eyes I'd like to stay. kan inte
förstå att jag bara låter allt gå förbi mig utan att jag gör något åt de. tar tag i de.
make it happen. rullar bara tummaran & drömmer & längtar. ist för att kämpa & segra. 
I'm hopeless when it comes to the alphabet's second letter.

I WISH I WAS LOOKING INTO YOUR EYES

Thinking Of You (Acoustic Version) - Katy Perry


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0