| nice | and | funny | saturday | ................ | nooot | !!!!!! |


Hej & hå! Fett tråkig lördag jag har haft, suttit hela kvällen i soffan framför tven med datorn i knät & ätit alldeles för mkt onyttigheter & lyssnat på music! yey hurra va skoj & stimulerande! cut cut cut!
Nyss snackde jag skit & deppade tsm med Andie på msn. Synd att hon fortfarande är lite sjuk, annars hade vi kunnat deppat & svullat tms. & skjutit ner idioter skulle vi ha gjort oxå, mohahahaha "I shot you down bang bang"
Idioter som inte kan låta bli att blanda sej i andras liv bara för att dom har så tråkiga & ointressanta liv själv, solrigt! Jaja, nu ska jag sova, klockan är ju visst mkt upptäkte jag nu, den har tom blivit Söndag sen jaf tittade nyss! Ojoj. Ja söndag imorn (idag) vad händer då? lika lite som idag så klart! Yey helger är så lärorika & skojiga jippi! (& cut cut cut)

Fuck off and die people, nu ska jag sova (själv, cut & buhu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0