| a | short | journey | over | a | grey | and | sad | sea |


Kryssningen var som väntat ganska tråkig. Bara massa barnfamiljer, pensionärer, äckliga turkar & enbart dansband, mina öron höll på att trilla av! & inte fanns de mkt att göra heller, spenderade mest min tid i taxfree:n, shoppa godis & parfym eller i hytten, ligga under täket, läsa new moon & lyssan på M. Men något som var skoj eller iaf gott var ju middags-buffen, Halleluja! Tyvärr blev jag mätt alldelses för snabbt så efterätten blev en mkt liten portion. Frukosten var oxå en 10-poängare, winnerbröd till frukost, varför äter man inte de hemma?

När vi efter 24h äntligen var tillbaka i Sthlm, hann jag inte mer en stoppa in hörlurarna i öronen & en toffefi i munnen innan jag slocknade på bussen hem. När jag vakande så sa M: SÖRMLANDSLEDEN VISAR VÄGEN i mina öron & då var vi redan nästan i Nyppan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0