|seems|like|it's|getting|harder|to|believe|in|anything|



Åh vet ni vad jag gör just nu? Jag lyssnar på Paramore's nya album "Brand New Eyes" som släpptes i Onsdags (30/9) & jävlar i havet de är sådär perfekt skit bra som jag visste att de skulle vara. Man blir aldrig besviken på Paramore inte! & en annan sak som är ännu mera fantastikt än deras skiva är ju att dom kmr till Sthlm & Arenan den 30 November & jag & Jos ska gå!!!!!!!!! HELT GALET UNDERBART! Vi har väntat i evigheter på att få se dom tsm, såg ju Paramore på Hultsfred08, men jag var alldelses för dumt full för att komma ihåg nåt, tråkigt & onödigt men solrigt sant. Men nu får jag en ny chans & tänk så får jag se dom med Jos som är lika enormt fan som jag! De kommer bli kanon. ♥

Här hittar ni albumet på Spotify eller så kan ni lyssna på en av mina fvaoriter här nedan:

Paramore - The Only Exception


Maybe I know somewhere
deep in my soul
that love never lasts.
And we've got to find other ways
to make it alone.
Keep a straight face.
And I've always lived like this
keeping a comfortable distance.
And up until now I had sworn to myself
that I'm content with loneliness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0