| 1| + | 1 | blir | 11 | du | och | jag | fuknar | bra |



Imorn är de äntligen dagen d. Imorn släpps Markus 2 album & då kmr oxå 2 ex direkt hem till min brevlåda! Håller på att dö av förväntan & iver, vill ha dom i min hand nu! Markus kmr även vara med på morgonsoffan i tv4 som morgonens musik-gäst, vet inte vilken tid än, får väl sätta mej vid 5 (nu när de börjar) & sitta där hela dan om de behövs! Här kan ni även kolla på när hans skivor diskuteras på kultur-nyheterna, de börjar om Markus vid 5:12 in i klippet. Man kunde även läsa om honom i dagen metro, upptäkte jag när jag satt & bläddrade i en i väntan på tandläkarn, jag lös upp som en sol när mina bruna fångade hans gröna i tidningen. fint som snus. Sometimes you make my heart jumping like a kangaroo!

M U N S P E L S D Å R E N ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0