| tralala | don't | you | dare | make | me | stop | siging |

Hejhejhejhejhejhejhej!
Har bakat cupcakes hela kvällen till namnsdags-fikat som äger rum imorn i kalssen, då min mentor & jag har namsdag (martin & martina) & imorn natt ska jag sova hos Andie min! Äntligen! Kmr bli kanon! Men nu ska jag ta & packa & sen sova lite, är helt slut. Allt har gått i ett hela kvällen & min bakning var rena rama cirkusen, fick kramp av att vispa, flrosockret var nästan slut & jag tappade ett ägg! Men tillslut blev dom klara & fina. Ska ta & fota dom imorn så ni får se! Den finaste är den som är rosa med kent med stora bokstäver på med silverkulor! Är man Kent-skadad så är man allt! nej nu sängen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0