| http://www.tjuvlyssnat.se/ |

Tre kvinnor ~30 sitter på tunnelbanan och samtalar. En av kvinnorna pratar om hur hemskt det är med otrohet.
Kvinna 1: Jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot Rikard. (Tystnad) Nej, jag menar Jonas

Två killar och en tjej ~22 står och pratar i en rökruta på en krog.
Kille 1 (ser nedstämd ut): Jag får inte röka för min flickvän.
Tjejen (upprört och ivrigt): Va?! Men herregud! Vad sjukt! Min pojkvän får runka hur mycket som helst! Han får fan runka mig i ansiktet om han vill!
Killarna tittar chockat på tjejen.
Kille 1: Alltså röka. Jag sa “jag får inte röka för min flickvän”.
Tjejen spärrar upp ögonen och ser ut att skämmas ordentligt.

Lite humor sådär på kvällskvisten innan man ska bege sej till sängen sin! & btw fy för att Mariette åkte ut, man kan ju inte åka ut när man sjunger världens bästa låt "your the storm" hela ju! jaja fy för sverige. Natti Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0