| så | blev | jag | expert | på | att | vänta | själv |


orkar inte idag. orkar inte klä på mig. orkar inte le. orkar inte äta. allt smakar skit. underviker speglar för att slippa se. mig själv. såhär. halv. hatar när jag mår såhär. trasig. frustrerad. arg. orkelös. hatar helger som denna. som bara består av självmedlidande. ångest. rastlöshet. & tystnad. det är som att jag är helt tömd på luft. idag är det bara jag RÖD & min nakna grå skugga som gör mej sällskap när jag går som i dvala fram & tillbaka från sängen till toaletten.

att skriva dessa meningar. detta inlägg. tog mej en runda genom RÖD. 56.5min.

Kommentarer
Postat av: nillis

<3

2009-11-08 @ 14:24:37
URL: http://conjureme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0