| the | tiger's | waiting | to | be | tamed |


Igår på första lektionen var de dax för att hålla den muntliga nationela delen i SvB. Tom jag var nervös inför de & hade ont i magen & allt, men fan, de gick jävligt bra tycker jag faktikst. Föredraget kulle vara på 5min & mitt var på 4:01 inte illa! Mitt föredarg handlade om Edward Scissorhands & ensamhet.

Efter skolan fikade jag med min Jos på birgers. Vi garvde så hela västerport suckade & skackde på huvudet & på tal om huvud så slog jag mitt i den mkt hårda soffkanten när jag garvde, haha fan vad ont de gjorde, idag är de onda en bula tom! high five! Efter att jag äntligen köpt en jacka som stämde in på alla mina krav på hur en snygg jacka ska se ut, på JC, traskade jag upp tull H&M & jobbade hela kvällen fram till kl21 med att inventera barn-avdelningen med mina kollegor. Shit jag drömde nästan om siffror & strumpor inatt! Men skoj vare! + att jag får fett med cash när lönen trillar in i november, yeah!

Idag har jag gjorde jag fuling & stannde hemma ehe... Har spenderat dagen med att bara sovit & glott på Twilight (idag släpps biljeterna till New Moon btw ihhhiiii!!)

Imorn äre dax för H&M & praktik igen! ♥

Kommentarer
Postat av: madelene

gillar din nya design starkt :)

2009-11-04 @ 21:27:09
URL: http://madeleneosterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0