| i | beat | the | best |

Hemma efter en mkt bra dag på jobbet ehhe.. praktiken menade jag! Allt har gått bra idag förutom att jag har haft en smygande huvudvärk som vägrar bryta ut helt, vilket jag har gått med i typ 2-3 veckor nu! Känns som att jag har feber, så där feber seg & dimmig i huvudet men nej nej, tempromentern sej nej till feber, än så länge iaf.
Anyway så gör denna halv-febern mej mkt seg vilket rusulterade till att jag bara har gäspat & snackat skit på h&m idag. & självklart ägnat hela morgoen till att byta ut våra fula vanliga vita påsar till dom nya SUPER FINA jul-påsar! Varje sorlek har ett eget motiv, tummen upp! Öhh vänta nu.. jag måste nog vara den enda som blir exalterad över plast-påsar, de är ju dåligt med plast ju, de går ju emot mina prinsimper att bli gla över lite plast. Men äsch.

Känner att inläggen jag skriver nu förtiden är mkt inspirerande, eller inte.. beror på att de är november & jag känner mej icke 100. Just denna vecka har jag varit hemma extra lite oxå ju, har mest spenderat min tid med att fika^^

Men något som jag varit extra bra på denna vecka däremot, är ju att ge musik-tips. Så även ikväll. Tänkte att de är dax att ni börjar lyssan på härliga Name The Pet eller Hanna som hon heter. HÄR har hittar ni henne på Spotify! Sunshine är min bästa.



Nej nu måste jag verkligen sparka mej i baken & ta tag i alla typ miljarder samhälls-frågor som ska vara inlämnade tills imorn :S Åh fan, typikst mej att vara ute i sista sekund! Gaahhaaaa! ♥


pic: shecity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0