| dimestore | diamond |


SUNDAY BLOODY SUNDAY.
Helgen v.46 är snart till ända & imorn äre måndag igen & de känns konstigt nog bra. Längtar lite tills imorn, få skratta & leva rövare med knasiga klassen på Hantverk hela dan, tävla om vem som kmr in först på donken när dom percis öppan för att köpa kaffe, gnälla & sucka högt åt alla fjortisar i nicos matsal & låta som gammal tanter när vi säger "suck, dagens ungdom", "tur att man är vuxen" med sån inlevelse så vi bara måste brista ut i as garv för de låter ju så töntigt & de är ju inte sant nånstans, vi är nog 3ggr så omognare än nico-fjortisarna and we like it!

Helgen har bestått av mys hemms hos "TJ" (Tess) i stan i fredags. Vi käkade tacos, mängder av godis, drack vin, gick på promenad med hundarna, såg på o.c & snackde skit & självklart om pojkar; kåta-pojkar, söta-pojkar, respektlösa-pojkar, pojkar som tänker med svanskotan & om pojkar som gör en alldelses alldelses knäsvag.

Igår & idag har jag spenderat all min tid i min morgonrock framför dator &/eller datorn & bara degat, ätit glass & lyssnat på Gossip. Är stolt över mej själv för att jag klarade 2 dagar med att göra ingenting utan att bli tok rastlös eller få ångest. Bra jobbat BB!
På tal om BB så kmr äntligen Lille hem imorn, hurra! Har varit mkt tomt utan honom & hans hot om att ska slå ihjäl I om han sårar mej, haha! Han kmr nog inte bli gla när jag berättar att jag inte riktigt klarat av & ta mitt förnuft till fånga & låta bli I! Men äsch im just a girl! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0