| - | age | is | just | a | number | baby |


Den här helgen har jag sovit något så extremt mkt. Går & lägger mig 11-12 & vaknar dan efter kl12-14! Skönt men sjukt att jag är nästan mer trött nu! Jaja!

Igår var jag Säll & Cicci uppe på Heron & såg NEW MOON! Åh jävlar va bra den var! & så himla skönt att jag inte blev besviken då jag tycker boken är grym! Vi satt självklart & grinade som små barn när Edward lämnar Bella där i skogen åh! Vi hördes säkert i hela bio-salen när vi suckade, skrattade (-RIO!!), dreglade & fick kåt-ryck på Jacob♥ Ghhaaah what a man (boy)! På vägen hem pumpade vi musik på högsta volym när vi drog genom turrketälje! hahah We are sick yeah! ^^

Skönt att komma iväg & tänka på nåt annat för ett tag, känner att allt bara rasar samman nu med mkt snabbt takt & jag vet inte vad jag ska tro på längre. Vet varken ut eller in, upp eller ner just nu.

Så tack Säll & Cicci för erat fina sällskap igår. You gays are the greatest ♥

Kommentarer
Postat av: sääääääääääääll

tack själv fina du! haha, fyfan vilken dag det var, innehöll det mesta. skratt,kåtryck, ilska, action, discodance, mullemeck, fastfood(if you know what I mean;)and so on.

Helt enkelt en toppendag!

<3

2009-11-23 @ 00:11:33
URL: http://metrobloggen.se/celineeriksson
Postat av: Louise

JACOOOOOOB äger!

2009-11-30 @ 17:58:21
URL: http://onemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0