Helgen v.18 i Oxelösund

Ja, här kommer bilderna från helgens bravader i Oxelösund hos Jos & Amanda.

På löradgen åkte vi till Jos för att fira henne en dag för tidigt! Dennis, Elb, Eve & Malin

 SMÖRGÅSTÅÅÅÅÅÅÅÅRTA!!!!!!!!!!!!

Jag blev smygfotad när jag skulle hämta Elbs jacka i bilen

Jos & Micke

Deras tokiga hund vid namn Smulan som blev helt galen när hon såg sol(katter)

Jag blev smugglad till gästrummet där jag skulle sova över  eftersom att jag skulle överraska
Amanda dan efter på hennes koniframtion& efter mkt om & men kom jag fram utan att bli
upptäkt av Amanda

Konirmationen var i Oxelösunds kyrka & fast att den är ap-ful på utsidan så var den jävligt
tjusig på insidan!

Alla söta konfirmander, Amanda till höger brevid kors-bäraren

Dags för paket-öppning!

Pusskalas! Jos & Micke & Fredrik & Amanda

Jag & Systrarna Ledberg

Efter massor av fika & smörgåstårta kom daddy & hämtade mej & jag lämnade oxelösund!


Kommentarer
Postat av: amanda

tack för att du ville komma ! det var super kul.

:)<3

2009-05-06 @ 16:31:29
URL: http://aaamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0