can't just get enough of you and your smile to die for

oj hejhej! Ja, vet dåligt med bloggning från min sida den senaste tiden, men nu har vi rullat in i Maj så nu är de mkt som ska hinnas med & nu pratar jag inte om skolarbete, utan om fester, födelsedagar, kalas, konfirmationer, middagar, picknikar & bara allmänt tidskrävande mys ^^
Men imorn (om jag hinner, ska på 18års kalas) så ska jag slänga upp lite bilder från denna helg & valborg, om jag inte hinner de ikväll vill säga. Men medans jag lyssnar på Depeche Mode & redigerar dagens bild-skörd så kan jag ju snabbt slännga upp min veckoplanering! Pussen så länge & Grattis till Honey & Jos som fyller 18 stora idag :D
 
Vecka 18:
Torsdag:
Valborg, köpa presenter, få gäster & mysa med LF mfl på Skäret hela kvällen
Fredag: döööööööööd
Lördag: In till stan med mami. åka bil med Elb till Okle, smörgåstårt-kalas hos Jos. Sova över
Söndag: Överraska Amanda på hennes konfirmation, mer smörgåstårta, umgås med släkten Ledberg, hem med daddy.
 
Vecka 19:
Måndag:
Smörgåstårts-kalas (igen) Hos Julia kl18, börja skriva på hem-provet i Samhäll
Tisdag: Praktik H&M, Jessie fyller 18
Onsdag: Praktik H&M, Eve fyller 19. äta ute på lunchen för att fira Eve & Jos
Torsdag: Inlämning av hemprovet i samhäll :s Nationela, eng hela förmiddagen
Fredag: fest hos Eve i Vrena med femkamp. Kom ihåg oöma kläder.
Lördag: oxelömarknad med N, T & T. Inflyttningsfest hos Jessie & Andreas
Söndag: ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0