o som i ostkaka, ne jag bara skoja, o som i onsdag!


Nemen hej hej va! Ja vet, ja vet, de har varit fasligt tomt här på ett tag, får väl skylla på långhel
gen som varit, de super fina vädret eller bara på att jag är allmänt lat & ibland inte kan få
tummen ur min lilla bak! Fast detta blir ett kort inlägg för idag är de onsdag minsann & idag
har jag haft min näst, näst sista praktikdag vilket har gjort mig väääldigt trött & öm i fötterna
som i vanlig ordning. Men en glad nyhet är iaf att jag fått reda på att jag ska få jobba 3 dagar
i sommar på H&M v.30! Bra va? Några andra saker som är trevligt är att imorn ska jag kolla
på film på dom 2 första lektionerna & alla vet ju hur mkt jag älskar min klass & att se på film,
kan man starta en torsdag bättre? & sen i hela helgen ska de bli sjukt fint väder & typ 25
garder, naaajs as hell & den kanske bästa grejen är ju då att jag ska till Sthlm på lördag
med min familj & göra de jag gör bäst: SHOPPA! så stocktown wath out!!!! & jag kommer fan
inte åka hem förns jag hittar en avslutnings klänning, köpt minst 3 par skor, en byxdress, ett
par CM-jeans, hippe-band i alla möjliga färger & hela Monkis sortiment! Åh i can't wait!
Nej nu ska jag se klart på roomservice! Have a great night geeks! På återseende ♥

ett kort inlägg var de ja... allt lr inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0