s som i smärta

pic: lolita

Hej smärtan har kommit tillbaka i magen igen för 52872 gången i think.
Men den här gången får jag skylla mig lite själv, har ätit alldelses för konstigt & oregelbundet
dom senaste dagarna, först i lördags åt jag bara frukost & sen massa massa smörgåstårta
på hela dan, i söndags, blev de ingen frukost, lunch lr middag utan bara smörgåstårta &
kladdkaka på eftermiddagen. I måndags åt jag bara lite lunch i skolan & sen massa
prinsesstårta & smörgåstårta på kvällen. Inte konstigt kanske att min mage regerar. usch den
här gången har smärtan varit värre än någonsin, trodde stundvis att jag skulle bli galen! Först
var de som en ond klump i magen men igår kväll flyttade den sej till höger sida, som vanligt!
Nu är de bättre men jag har fortfarande ont på höger sida & de gör jävligt ont att hosta, nysa,
skratta. Helt matt i kroppen & huvudet är jag oxå, har inte ätit så mkt dom senaste dagarna,
vilket syns på min kropp & på vågen + att de är jävligt svårt att sova när man håller på att dö
av smärta :S

Så igår låg jag bara i min säng, lyssnade på ljudbok & försökte låta bli att skrika mej hes pga
av smärtan. Jag okade inte ens sitta vid datorn igår, ville bara att Becka skulle komma hem &
hålla mig i handen & torka mina tårar.

Grattis till min kära Evelyn som fyller 19 år idag & till Jessiepessie som fyllde 18 år igår :*


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var ju på H&M igår! Nu förstår jag varför jag inte hittade dig :(



Kryma på dig gumman<33

2009-05-06 @ 19:42:31
URL: http://anapekkanen.blogg.se/
Postat av: P

hörru, du MÅSTE faktiskt kolla upp det där nu!

det är en order <3

2009-05-06 @ 20:35:08
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0