Jag hatar allt jag nånsin sagt Och jag hatar den jag blivit



ännu en fredag spenderandes med min sönder trasade själ
ännu en fredag då jag spelar schack med min skugga
ännu en meningslös fredag då den enda vätska jag får i mig är dom små dropparna från mina våta tårar
ännu en dum fredag då jag ligger i fosterställning i min säng & hoppas att min luft tar slut
ännu en onödig fredag då allt blir fel men svaren alltid blir att jag får skylla mig själv
ännu en fredag som är början på en lång nästan outhärdlig & ensam helg

snart är de sommarlov
& jag är rädd för att sommaren
kommer bli som en lång oändlig fredag
tänk om de blir så,
vad gör jag då,
vart ska jag ta vägen då,
då räcker de inte med att kedjeröka sej snurrig
eller stoppa fingrarna i halsen
eller skrika sej hes
eller slå sönder något tills knogarna blöder

blodröda
nattsvart


Kommentarer
Postat av: tovi

<3

2009-05-30 @ 22:13:57
Postat av: p

sommaren ska bli en repris på den förra och det är inget som bara kommer hända. Utan det är vi som får skapa den reprisen tillsammans <3

2009-05-31 @ 09:40:23
URL: http://conjureme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0