cause I need some time to clear the hole in my heart


humöret & sysselsättningen var densamma igår kväll som den va i fredags kväll. Som tur var
så var min lillasyster hemma igår kväll & hon fick mig att skratta så jag grät, de behövde jag,
de vi garavde åt var gammla Hitta nemo & SOS repliker, typsikt oss! puss pårje syster<3
Idag så blir de nog morgonrocken hela dan igen, fram tills de att jag ska stå i kiosken, själv,
under Beckas match idag kl17, skit kul jag längtar ihjäl mig (får panik jag bara tänker på de)
Men jag får väl sitta där & tröst äta godis & spilla några tårar i nån idiots kaffe lr nåt som
sysselsättning. Om 13 timmar är de Måndag igen! Wiie can't wait, tillbaka till skolan & min
älskade klass igen! Men sen börjar ju helgen extra tidigt den här veckan, redan på torsdag,
hjälp, lång helger är de värsta jag vet, dom är ju dubbelt så jobbiga än vanliga helger!
helger är så överskattade. this situation's driving me crazy

Kommentarer
Postat av: Jess

fina bilder!

2009-05-18 @ 17:34:43
URL: http://xjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0