3 saker om Kent...


1. Nu för tiden vaknar jag av introt till "kärleken Väntar", kan de bli en bättre start på morgonen
    jag bara undrar?

2. Detta vet ju alla redan men de tålls att säga igen, Kent ska släppa ett 8:onde album!
     Wiiieee!

3. När jag i lördags förmiddag gick på storgatan på väg mot torget vid h&m ungefär så får jag
    syn på en man jag kände väl igen på andra sidan gatan med barnvagn & vet ni vem de
    var????? Martin i Kent!!!!! coolt va? Jag blev helt till mej & flaxade & hoppade en lång timme 
    efter tihi^^ ( martin till höger i mitten till höger brevid jocke )
    ♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha jävlar :) undra vad martin gjorde i nyköping

2009-05-08 @ 19:03:07
URL: http://ifwinterends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0