spring is in the air.. and I like it big time!

Vilket über fint väder vi haft idag mina frön :D
Solskenet har gjorde mej super glad såklart, så jag har hoppat runt & fjollat mej på H&M hela dan! tihi! De gick super bra på H&M idag, känner inte alls av magen nu längre skönt! Men chefen & Cecilia har varit på mig idag big time, om att jag MÅSTE ta kontakt med en läkare så att dom kollar min mage & mina små tarmar som spökar där inte, ja... får väl ringa vårdcentralen då :S

Men nu räcker de med mag-prat för idag tycker jag! Iaf, haha Madde & jag hade "konferans" om alkohol på lagert idag, haha vi snackde fylle-minnen, vad som var godaste, om spya & att de är så förbaskat dyrt på krogen & etc etc. & Madde som ska gå med gott föredöme ^^
En anna kul grej som hände idag var att jag & Sandra + 4 pers till på H&M, hade randig tröja på sej idag, ganska lustigt faktsikt.
På tal om kläder & väder så kände jag mej super fin & vårig idag i min flaxiga kjol, blå/vitt-randiga tröja & gula "converse" 
Jag hade min vårjacka dagen till ära oxå, men tyvärr inga solbrillor, så solen gjorde mej nästan blind, haha alltid ska man klaga på nåt! ^^


Jaja have a nice end of this littel saturday guys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0