piggy & första dan på v.11


Bild

NY VECKA, NYA TAG, RIGHT?
Denna måndag, första dagen på v.11 (bara 3 veckor kvar till påååååsklov!) spenderade jag med att vara i skolan en halv timme, sen tyckte jag att den tryckande känslan jag hade i huvudet var anledning nog att åka hem till sängen igen, men jag kom ju på att jag skulle klippa mej hos Anna som hade sin sista praktikdag på Hårakuten idag förts, så innan jag åkte hem & "kurrerade mej" så kilade jag upp till Andie & klippte lugen, fick håret tvättat, plattat & stylat innan jag åkte hem! Anna hade ångest över att lugen blev lite sne, men jag är ingen kräsen & pettnoga kund så jag tyckte att de inte gjorde nåt, man ser ju inget när man har senlugg så de är lugnt Anna, Tack igen :*

Efter klippningen åkte jag hem till Näve i detta förjävliga väder som drabbat oss, slask, är nog de värsta jag vet!
Kom hem & la mej i soffan & kollade på alla avsnitt av 'Eva & Adam' - serien, haha dom är så sjukt pinsamt roliga & jag kan inte låta bli & få återfall & bli kär i Alexander igen ^^
Så de är ungefär allt jag har gjort idag, sett på eva & adam & lekat på soffan & försöka få bort den tunga känslan i huvudet & tröttheten i kroppen som plågat mej hela dan. Har ingen feber iaf, synd, får då hade jag vetat att jag är sjuk på ricktigt liksom, så jävla träligt att gå runt & vara halv sjuk hela tiden, känt mej febrig i flera dar nu, men nej, termometen visar fortfarande ingen feber.

Men de blir nog H&M imorn iaf om jag orkar. Så kom & hälsa på mej imorn lr/& på onsdag på H&M, Okey?

Även fast att de är bara är måndag så håller jag redan på att planera helgen så den inte blir lika misslyckad som den vi just lämnat bakom oss, så, är de nån som vill se Mello-finalen med mej på lördag? Hör av dej isf!



Kommentarer
Postat av: Anna

Asså jag har verkligen ångest för det där! Måste nog lyssna på lite Kent, cut cut!! HAHHAH xD <333

2009-03-10 @ 18:23:29
URL: http://anapekkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0