Thank You For Being A Friend

-Fredag den 27 mars, om en vecka har vi påsklov!!!-

Dagen började med ett vilt gymp-pass där vi tyvärr spelade massa olika bollsporter, men jävlar vad jag var bra ändå! sköt ut både Henke & Ola på killerboll moahhha & gjorde mål i både fotbollen, basketen & innebandyn! Yey!!

Efter skoldagens slut åkte jag upp till stan & kollade lite second hand & försökte döda massa tid i detta förjävliga väder SNÖSTOOOOORM!!! vid halv 3 kom Julle in till stan, så satte oss & fikade på Coffehouse & babblade shit. Efter 3 nångång kom en snöig Säll & gjorde oss sällskap. Vi urättade några ärenden & sen åkte dom lilla bussen hem!

Vid kl5 möte jag den brud jag hade vänat på: Lojsan! wiiiieee!! Vi började med att möta Tovesexy & Tobiassexy & leta lite present med dom. Sedan traskade jag & Lojsan vidare, köpte present, men sen fick jag panik över att jag inte hittade mina vantar, så vi gick runt tillbaka till varenda ställe jag varit på, men utan framgång! Usch vad depp jag blev, mina favo vantar ju! Så vi sket i dom & satte oss för min andra fika denna dag, även denna på Coffehouse, ist. Men, när jag ska ta första tugan på min bulle/kluttsak så ser jag dom, mina vantar, under bordet framför mig, där jag satt på min första fika! Yey vad jag blev lyklig! De var mening att vantarna skulle komma tillbaka till mej, ödet att vi skulle ta samma fik & att jag skulle sätta mej så att jag såg dom. Vantarna ville tillbaka till mej, we are ment to be helt enkelt!

Så efter att vantarna kommit till rätta så kunde jag & Lojsan fika & snacka oändligt massa skit i lugn & ro! & hej vad vi snackade! Vi tom tappade bort oss i allt prat & kom inte ihåg vad vi pratade om från början tihi. Lojsan du är för go va!
Efter ungefär två timmars fika gick jag till busstationen, genom förbannade teather-parken & fick hoppa mellan alla snö/slask pöllar för att ta bussen min hem!

Nu sitter jag & är super sugen på cola! Usch klassen ni har gjort mej cola-beroende! Är de nåt som min klass gillar så är de alkohol, ciggareter & cola, nyttaiga Hvo7! yey! Från början var jag dubbel-bokad denna fredag på två olika håll, men sjävlklart så ska de sket de sej, & jag är helt plötsligt utan sällskap ikväll, så de kan gå minsann!
Men imorn då jävlar! kiss ♥

Kommentarer
Postat av: Lojs

martina DU är för go! grym myspysfikastund med dig :) får göras oftare! dessutom.. jag glömde plånkisen på caféet mahaha ;) men fick tillbaks den! synd att din kväll sket sig... :( urk! men bättre kväll ikväller :) nu vart det en aplång kommentar - gillar't haha :D pösss gölle

2009-03-28 @ 14:58:52
Postat av: tovi

Tovesexy & Tobiassexy - hahah

alltid lika kul att läsa din blogg

och du, skönt att du hittade dina kära vantar :D

2009-03-28 @ 22:19:58
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0