time after time


Idag har Daddy & jag varit & gått lång promenad till svartohällen. Vi tog en bakväg ditt,
gick på våran stig, på stigen som nog bara vi brukar gå på, min & Daddys stig. När jag
var typ 13 brukade vi gå där varje sommar kväll. Men nu var de längsen den stigen
begicks av oss, tills idag, äntligen.
Jag invigde min vår jacka denna helg oxå, känns bra, känns som vår i luften denna helg, fint.
Har haft en lisvnjutar helg, klippit & klistrat i massor, sytt, lyssant på musik, fotat & som
sakt gått lång promenad.

Nu är helgen slut & min söndags kväll kommer tillbringas med att duscha, måla naglarna,
dricka nyttigt (^^) te, äta glass & se på Beck, presic som alla andra söndags kvällar

Tycker om söndags kvällar på något sätt, man har ingen aning om vad som kommer
hända veckan som kommer, vet inte alls vart man kommer befinna sej söndagen där på,
ovisthet, både bra & dåligt med tomma svar ibland

nu smällter glassen kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0