Dagens bästa nyhet.....


bilder från rockparty.se

... Är att KINGS OF LEON KOMMER TILL HULTSFRED 09! Yes säger jag bara!
Hej & hå jag älskar Kings Of Leon! Calebs röst är helt magisk!

Såg även på klara artister-listan att The Sounds är bokade & klara! Yes igen!
Är de nåt svenskt band jag har gillat sen jag var liten, lr ja, sen jag var 11år när
"Living in america" kom, så är de The Sounds!
Har tom "Song with a Mission" som ringsingnal på mobilen
Hahah åh de kommer bli så kul att berätta för Becka sen när hon kommer hem,
hon kommer bli så avis för hon älskar The Sounds mohahaha ^^


Alla bra videos på Youtube vill dom inte att man ska bädda in så denna får duga.

Lyssna även på:
Kings Of Leon - Use Somebody



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0