kent 13 mars 2008


Bilder tagna utav mej under konserten

I all förviring, röstlöshet, synålar & fredags bestyr, så glömnde jag helt bort att
i fredags den 13 mars så var de exakt ett år sen Kent spelade på Rosvalla i Nyköping
& jag var där, min första Kent konsert & jag hade oturen & var sjuk just denna dag
men jag stog där, näst längst fram & sjöng med för fulla muggar & fotade som en galning,
fast att jag var helt borta pga febern & alla iprem jag stoppat i mej!
Men Kent jagade bort min hosta & min rinnande näsa iaf under konserten!
Tänk ett helt år har de gått, hjälp vad tiden går läskigt fort!

Bra Anna att du har huvudet på skaft & påminde mej om detta på din bdb & blogg,
annars hade jag glömt bort de totalt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihih, vissa saker kan jag faktiskt komma ihåg :P <33

2009-03-14 @ 17:56:50
URL: http://anapekkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0