the king of pop

Vaknde tidigt imorse av att pappa väkte mig & berättade denna hemska nyhet att The King
Of Pop avlidigt inatt svensk tid som ni alla redan vet. Först kunde jag inte ens fatta att de var
sant, helt overkligt. Jag som trodde han skulle leva för evigt, presic som Peter Pan, hans
förebild & idol. Så imorse efter frukost när jag gjorde iordning mig så hade jag en egen liten
minnesstund & lyssnade på min Michael Jackson's samlings skiva, en av dom skivorna som
gått alldra varmast i min cd-spelar, tro de eller ej & när vi åkte Södertälje var de såklart
Michael vi lyssnade.
Åh varför ska alltid dom jag älskar & beundrar dö för? Först älsklings Heath & nu Michael.
Den dan Johnny Depp dör, kommer jag inte gå upp ur sängen på en vecka.
Pappa berättade nyss att han kommer ihåg att han spleade tennis när han fick beskedet att
Elvis hade dött, de kom liksom de här, som en chock. Vet att min mormor blev helt förstöd när
James Dean dog, de kan jag verkligen förstå, så mkt som hon älskade honom & hur
underbar som han är/var.
Michael, du var fantastik!                          
                                                                  
                                                                 R.I.P MICHAEL JACKSON






You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0