onsdag, lill lördag, mitt i veckan

Gårdagens kväll spenderades med att först gunga & snacka skit, vid dagis med Anna & My, innan vi drog till Hyttan för att kolla när Pojkarna spelade. Men vi var där bara en stund, då vi var tvugna att åka hem till Anna & kolla på säsongs avslutningen av  Desperate Housewives vid kl21. De var tom med dubbel avsnitt vilket vi blev väldigt glada över Spännande var de som tusen & vi var bäst på att förutse vad som skulle hände eller vad som skulle säga, we rock!

Efter kl23 åkte jag & My hemmåt, My var på besök hos sin mormor & morfar som bor i Sjöskogen så vi hade sällskap av varandra nästan änna hem till dörren, tur de annars skulle My skitit på sej:P Självklart fasnade vi i My' s korsningen när vi skulle säga hejdå, så stog & snackde där nästan en halvtimme, innan jag cyklade hem till min säng!

nej nu måste jag städa mitt rum innan mamma kommer hem & dödare mej långsamt eftersom hon nu i en vecka tjatat på att jag måste städa, medans jag bara skjutit upp de & gjort vallgravar av kläderna på golvet för att komma fram till sängen ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: My

Nu tycker jag inte vi ska vara sådär... haha:P <3

2009-06-20 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0