the music makes me sick

Dagens låt:                                                                                         Markus Krunegård - Mitt kvarter

Usch & fy! Nu är jag ännu mera sjuk! Låter som en liten kråka & tappar rösten helt då & då
& snoret bara rinner & rinner. Kan inte fatta att de kan finnas så mkt snor i en så liten näsa!
Tur att vi sket i att tälta igår med klassen pga vädret, annars kanske jag skulle vart ännu värre
idag, om de nu går att bli mer förskyld än jag redan är! Så idag har legat i soffan hela dan,
käkat halstabbleter, drukit hostmedicin & kollat på alla 8 avsnitt av "Medicinmannen" med
Micke.P i 6 timmar i sträck. Mys!
Imorn ska jag ha Arn-maraton med mamma & äta chips hela förmiddagen & såklart se till
att bli bättre tills på fredag & skolavlutningen! Men även om jag är fett snorig på fredag så 
SKA jag träffa mina vänner, flörta med b, supa & ha sjukt kul! Jag bara SKA! 
De blir inge Trosa-marknad för mej heller på lördag som planerat, för de första är jag sjuk &
vill inte smitta ner mina små kusiner, sen ska de bli bajs väder & sen har Becka träning på
söndags morgonen & den hinner vi inte till om vi är i Trosa. Så inge Trosa-marknad två år i
rad, förra året var jag ju på Hultsfred när marknaden ägde rum. Men nästa år, då ska jag
fan gå! (påminn mej om att jag skrev detta nästa år, för då är de säkert nåt annat som
krockar, om jag känner mej själv rätt^^)
På måndag blir de tandläkarn & sen mys med min Lojsan på vallarna om vädret tillåter!

nu blir de ännu en kopp de! Ha en bra sista skoldag imorn små frön ♥

Bild: Lolitas.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0