byggd av bomull


Nu har de slutat regnat & börjat spricka upp lite, synd, jag trivdes när de var så där mörkt &
regndropparna smatrade mot fönster rutan. Mina päron har ännu inte kommit hem, blä,
jag börjar bli lite sällkaps-sjuk ju! Har inte pratat med nån på flera timmar, så Snahr hörde
knappt vad jag sa när han ringde för en stund sen.
Vet inte vad jag ska hitta på, kanske slänga av mej pyjamsen & sätta på nåt mer fancy,
kanske baka nåt? kladkaka? Börjar tröttna på att sitta vid den här dum burken iaf.
Nej nu får jag ryka upp mej lite! Kanske ska ta & sätta mig vid den andra dum burken? hehe

N's fönster, taget i sommras

Kommentarer
Postat av: tovi

ja det var det verkligen! hm, i helgen kanske vi drar ihop ett gäng och ses och du är PÅ! :*

2009-06-23 @ 15:17:50
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0