Hultsfred dag 2, 8/7


På morgonen/förmiddagen, satt vi & hängde på "chil-out oasen" &  lyssnade på trevlig musik,
umgicks & traskade runt på området. Dom hade byggt om en del vilket gjorde mej en aning
förvirrad!

När vi kom tillbaka till tältet hade vi blivit två mer i campet, Linnea & Linnea hade anlänt. Jozze
& våran tredje Linnea hade anlänt till oss & Hultan lite tidigare på dan så nu var vårat camp
komplet! Linnea & Linnea (även kallad LSD) bor i Flen så dom kände Viktor i min klass så
vi ringde & teradde honom flera gånger under våran Hultsfreds vistelse, känns som att vi
kommer få igen för de inom en snar framtid ^^
En annan trevlig prick som ploppade upp i vårat camp lite då & då var lilla Kling, till höger i
bild.

Massa härliga människor i vårat camp från vänster & runt till höger med sols:
LSD, Kling, Elvis, Säll, två nya prickar; Rebecka & Jocke, Julia, Jozze & Linnea.

Sen drog äntligen banden igång. Första bandet vi kollade på var The Gossip, dom var riktigt
bra faktikst. Sen röjde jag & Jozze på Franz Ferdinand med några trevliga (& snygga) killar.
Jag upptäkte att jag kunde en hel del Franz låtar. yeah!

Sen var de äntligen dax för Kings Of Leon & hjälp vilket galet bra drag!! heja heja! Deras låtar
är ju guld & när "sex on fire" & "use somebody" kom blev de ju självklart allsång & publiken
(även vi såklart) blev helt galna!! åh vill tillbaka till den timmen med Kings, Calebs röst är ju
så underbar & basisten, Jared, är grymt snygg upptäkte vi. Jag lyckades även zooma in & ta
kort på "KOL" som står på deras trumm-set. ni vet, de får man se i videon till "use somebody"!

Kommentarer
Postat av: lojsan

gaaaah sikka bilder :D vill höra allt!

2009-07-18 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0