his story will touch you, even though he can't


Vi var hos Jeppe i Gnesta igår kväll/natt. Vi var bara 8st vilket var mysigt Vi spelade kort, badade, gungade snackde massa skit mm mm. De kändes som att vi var på läger sen, när vi låg där på vårat trånga madrass-landskap. Vi somande inte förns kl halv 5 & gick upp vid kl9 så jag är "lite" seg just nu. Tog en powenapp förut framför Mtv Cribs, skönt.
Annars har spenderat dagen med att se på Edward Scissorhands. Hur kommer de sej att jag inte sett den förut? Både Johnny Depp & Tim Burton är ju stora favoriter! Men nu har jag iaf sett den & du hade rätt Tönt, hur fantastik som helst & solrig, jag grinade som ett litet barn!

Ikväll ska jag bara dricka massa cola, äta pappas goda mat & sen se på "Walk The Line" på 3:an kl21, Söndagslyx!
Imorn blir de bio med Andie & Nilljus, Harry p. here i come! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: tovi

klart jag hade rätt :D

nu sitter jag i soffan, med min glass och väntar på att walk the line ska börja jag med! woho

2009-07-19 @ 20:59:42
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh! Den filmen är så bra :) älskar Johnny Depp!! <33

2009-07-20 @ 10:11:32
URL: http://anapekkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0