Samma nätter väntar alla. Utan dig är alla kalla Långa mörka utan sömn. Du ligger med nån annan tönt

Trodde de skulle kännas lättare om jag tänkte på Markus & Hultsfred ist för dej b
men när hör texter som går direkt till hjärtat, som dessa, i sina små hörlurar, så är de inte så lätt:

-Jag vet jag har mig själv o skylla. Har vetat det varenda fylla
Varje gång jag skakat hem o längtat efter dig igen

-Alla filmer alla böcker handlar om dig alla ryggar tillhör dig tills jag går fram
"Förlåt jag trodde det var nån annan"

-Stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan?
Står du som jag på din balkong o vilar i kaoset som var?

-Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen jag föll från den dan
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen jag föll från idag
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen för mig varje dag

-O jag har vart kär o ni har vart kär o jag ligger här o ni ligger här

-Jag fatta allt och ingenting där stod ju du som alltid skulle va min


-Du vet jag vill bli din
O ingen annan kommer in. Hjärtat gör mig blind



 Se På Mig Nu, Vad Tycker Du?    -  Live, Markus är så jävla skön i försnacket^^
 Stjärnfallet  -  den ända bra videon jag hittade till den här är när några tjejer, bla Flora bygger peppakakshus, men skit i videon, lyssan på den fantastiska låt ist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0