Heron, svindel & markus

..detta är ett inlägg som jag skrev igår om igår, men pga att min dator är dum i huvudet så kom de inte upp förns nu, men men..

Trala! Har vart på Heron City idag, de blev ingen bio, vi bara kollade runt lite, jag har faktiskt aldrig varit där, tror lr ej, lite tråkigt för jag är ju en ricktig film/bio-fantast ju! Iaf när vi skulle åka rulltrappa upp till sista våningen, fy fan vilken svindel jag fick usch :( fan de läskigaste jag vart me om (nästan) De var skit högt vill jag lova! Jag blundade hela turen upp & folk måste trott att jag var värsta mesen, de är ifs när de kommer till höjder! Men de är inte så jävla kul när pappa hoppar i rulltrappan & den hackar hela vägen upp! usch usch!
Så vi kollade mest runt lite & var på Media Markt, skulle titta efter lite Håkan, MGMT, Robyn & såklart efter Markus skiva:D
Hittade typ alla förut MGMT, men den jag verkligen ville ha var ju Markus skiva men den kostade 139kr, inte mkt, men jag tyckte de var lite onödigt nu när jag spara alla pengar jag kan komma åt till Hultsfred, men nästa gång jag hittar den ska jag tvinga pappa med den stora plånboken köpa den till mej :D

Tihi en annan bra grej är jag vet vad jag ska ge till Nilljus i födelsedags present när hon nu nästa måndag, den 19:onde, fyller 18 år! Wiiiie de är en skit bra grej(er) & som jag vet att hon kommer uppskata!

Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: pernilla

ååh, gud vad nyfiken jag blir nu ju :D

jag hoppas att jag får en stooor kram i födelsedags present, precis som jag önskade mig :) hihi

<3

2009-01-12 @ 14:23:40
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0