Middag med T & N

Igår kväll var Jag, Tess & Nilljus ute & åt på Rhodos.
Himla mysigt måste jag säga! Igentligen skulle Maja & Anna med oxå, men i slutändan så blev de bara vi tre, men de gick jävligt bra de me :D Vi flummade först hela bussresan till Nyk, sen hela vägen till Rhodos samtidigt som jag höll på att halka & sätta mej på rumpan (klackar+snö = not a super combination) samtals ämnet då var kristendomen (hahaha), även när vi kom till Rhodos blev de massa massa flum, gravade så alla på stället funderade på att gå till Kebab-House ist:P & alldra flummigaste blev på bussen hem tihi^^ (oh Yeah!)
Mumsig mat + goda vänner = thats a super combination vill jag lova :D
Mina brudar & jag såklart, var jävligt snygga igår oxå, de gäller ju att va lite tjusig när man samlar vuxenpoäng & är ute & äter hahah lr inte:P
Haha ja juste de ja, hela kvällen var en såndär "allt kan misstolkas till något dirty" - kväll! hahahxD
Tess - aså jag har liksom aldrig kommit in i honom xD
Men tyvärr har jag inga bilder, kameran låg i min väska hela kvällen utan att bli använd! jaja!

Tess & Nilljus kom på världens bästa Nyårslöfte till mej tyckte dom, de är väl ett bra nyårslöfte om de lyckas (ojoj då är ett skit bra löfte!) men de är ett jävligt svårt ett, men dom lovade mej att hjälpa mej så vi får se hur de blir!

När jag & Nilljus kom hem till Näve igen trasakde vi i kylan hem till Jenny där även Jimmi & Lille var, vi kollade på Saw 3 (Jag & Nilljus kom mitt i så vi såg bara halva) usch fy fan jag hatar Saw, vem fan kommer på att en man ska drunkna i ruten gris, ehh jaa saft? (om ni sett filmen fattar ni va hag menar) usch fick fan kvälningar! Iaf vi käkade lussebullar oxå, de va de jag skulle komma till! Myyyspys!
Efter filmen så skulle vi alla gå hem & de var ju lättare sakt än gjort när man har Lille & Jimmi med sej! pust!! snöbollskrig, Lille använde mej som sköld, (tack för den!) Jimmi satt & ligg strejkade mitt på vägen bara för att vi inte vill se zombie-film me honom hela natten mm mm! de tog en evighet att komma bara hem till Lille fan! jaja kul var iaf! :)
Hahah Nilljus fällde ännu en kommentar som värkligen kunde misstolkas (& självklart gjorde vi de!) De blev ett bra avslut på hela "misstolkas till något dirty" - kvällen tycker jag tihi!
N -ska vi slicka på den här kanske haha!
L - ja men de där lät ju bra!
N - men jag menar på stången.... NEEEJ OJ, jag menade inte så...typiskt :(

Hahaha vi tyckte de va kul iaf!

Pöss på den kvällen :*

btw. bussenresan hem & till skolan igår var väldigt mysig oxå, jag satt med Säll båda resorna & vi babblade om att vi skulle tågluffa till Afganistan & Irak & så, de tror jag kommer bli skit bra :P Irak here i com! xD


Kommentarer
Postat av: Tess

Vi hade sååå roligt gumman<3 ni fick mig verkligen på gott humör igen, Trodde aldrig att vi skulle ha så kul gummsan<3<3

2009-01-12 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0