Starlight shimmers everywhere There’s a certain something in the air

Hey geeeeks!

Lyssnar på MGMT, (såklart) fryser & tittar runt på min dagliga blogg-runda.

Igår var de äntligen dax för H&M igen, första gången efter jul, Me like!
Jätte kul att vara txb & alla tyckte de var kul att se mej igen oxå! Jag & Anna hade mkt babbel att ta igen efter julen så vi garavde & babbalde hela långa dan, som vanligt alltså.
Vi kom tex fram till att Jag & Jenny fyller år på samma dag, skit coolt tyckte jag, 19 september is the shit, right?

Hahaha sen började Jenny & Anna att om en gnäll-tant vid namn Marianne, som hade jobbat på H&M förut & som oxå fyller år den 19 september, ( ett nytt 19 september-barn varje ny generation på H&M ^^) & hon hade tydligen inte lätt, var alergisk mot allt & kunde inte förstår sej på string-trosor & "allt var så tidskrävande" Haha ju mer dom berättade om denna tant, destu värre blev de, tillslut så hade hon bara en lunga kom dom på, stackars tant tänkte jag men hon var tydligen jävligt snål & bossig så jag var mest glad över att jag slapp henne! :P

Idag var de ju oxå H&M & så idag har jag gjort om HELA ascesoar avdelningen på divided & ojoj fan va bra & snyggt de blev, jag blev as nöjd & "ful-sidan" blev inte så himmla ful, fortfarande ful, men ändå, den kunde sett värre ut!
Sen har jag mest babblat med Sandra, Anna var ledig & sen fux flux var klockan hemgång!

Juste de, igår snackde jag & Anna om b oxå, haha hon bara garvade när hon fick höra hans namn för hon tyckte de va så gulligt^^ sen sa hon för sej själv :- åhh den där b skulle man vilja se! haha sa jag & tänkte "då är vi två" "/

Nu ska jag röra mej härifrån (kanske) men först måste jag få min dagliga dos av min Markus^^
Just nu lyssnar jag på denna: Markus Krunegård - Den som dör får se

En annan grej oxå, köpte en ny kuvert-väska & en ny tischa idag oxå (i cant help myself) Ja vet, jag ska spara till min hultan-biljet, ja vet, men nu är de så att båda grejerna gick på 37:- allt som allt efter som att de är "ta 2 rea-plagg & betala bara 1" på H&M (fram tills på söndag) + att jag har rabbat oxå, bra va? ^^

ps. Lojsan min lilla ängel var inne idag oxå, haha fan vi stog nog på samma ställe & pratade i säkert en halvtimme^^
Hon är fin den där lojsan & jävligt skoj hade hon haft på nyårs oxå, men även vart lite klantig^^. L vi måste ta en fika inom snar framtid!! puss på Lojsan ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0