You are the appel of my eye

                                                       

Hej bebisar!

Tihi, jag slutade kl 9.10 idag (!) Jippi tänker ni, de gjorde ifs jag med när jag fick reda på de men sen, varför gick jag till skolan för? så himla onödigt, tänk om man vetat om de från början, då hade jag inte vart tvungen att gå upp kl6, platta håret i en evighet, (jag såg iaf ut som en torktumlad igelkott när jag var klar, suck) stressa till bussen i världens stormvind & sen upptäcka att Snahr har tagit min bussplats brevid Nilljus, va fan Snahr! Nilljus är MIN busskompis okey? Ingen annans, lr jo ibland är ju Nilljus Robins busskompis men de är en helt annan sak, de är kärlek<3

Men gud nu tappade jag bort mej! Ja juste de ja, sluta tidigt var de ja.. Jo så jag tog halv 11 bussen hem & nu har jag suttit här vi datorn mest, (såklart) ätit kebab-rulle, en halv Aladin-ask, (sorry mamma) kollade upp priset på Hultsfred biljeterna (1390kr) & rensat i mitt bild-arkiv, usch håller på än med de, när blev de sånt kaos? Varför är jag en bild-nörd som spara varje snygg bild jag ser här i internet-rymnden?

Jaja, varför jag slutade kl 9.10 ist för kl 15.00 kanske ni undrar?
Joo såhär var de, först hade vi mentors-tid i typ 20min & då våran mentor, Martin, sa att eftermiddags lektionen, Hantverk (IV-valet) var inställt för dom skulle på ett möte lr nåt sånt shit, jippi tänkte vi för vi visste sen förra veckan att vi inte skulle ha UF lektionen för våran idiot till lärare skulle skriva en tenta, så då skulle vi sluta vid kl11.
Så då jag var ju tvungen att skicka i väg ett skryt-sms till Nilljus & Säll som blev fett avis på mej hehe^^
Sen sitter vi där & väntar på våran matte-lärare, Hariett (inte min jobbiga granne denna gång) men sen visar de sej att hon är sjuk, jaha, då ska man vänta en timme på att få ha engelska i 50min & sen åka hem?
Nej tänkte jag & sket i Engelskan & åkte hem ist, mkt mkt bättre tyckte jag :D
Jag får väl se nån film med engelsk-text ist, så har jag haft min engelska-lektion idag, jag är så smart ibland!

Så när man tänker efter så var de nog ett stort JIPPI iaf att sluta tidigt idag :D
fast jag ville faktsikt till Hantverk, för de är massa saker jag måste sy klart, men de får bli som de blir ist.

Nej nu ska jag rensa lite mer i mitt bild-arkiv.

Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: nillijus

haha, du är allt bra söt du martina! :D

nu får vi inte åka bussis på värsta länge ju för du har praktik :( <3

2009-01-12 @ 14:27:44
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0