13 minus grader


Den femte januari var de ricktigt kallt, precis lika kallt som kvällen innan.
Men den femte trotsade jag & Nilljus kylan, jag gick genom kylan hemifrån mej & Nilljus var söt & möte mej, nästan halvvägs. Vi gick hem till N där vi bakde chokladmuffins medans vi lyssnade på Nilljus nya Kent-box (lyllo!)
När muffinsarna var klara så bjöd vi över Andie & så satt vi där & babblade, åt massa. massa muffins & lyssnade på kent, en väldigt trevlig kombo!
Sen blev de youtube & Anna visade massa ur Twillight!
Åhhh jag vill så gärna se den filmen, fan att vi inte han se den på bio :( Jaja, iaf Anna visade oss att en av dom onda vampyrerna spelas av han som spelar Volchok i O.C & hur jävla snyyyyyygg är inte han då om jag får fråga?
En riktig bad-boy, me like! Men back to Twillight, de visade sej oxå att de är bara massa bra musik i den filmen ju!
Åhh låtar med Paramore, Muse & Linkin Park, mina favo band liksom!
Nilljus fällde världens bästa kommentar när vi snackade Twillight:
- Asså Twilight, har inte de nåt med vampyrer att göra??? xD xD xD

Kärlek & Värme ♥

Kommentarer
Postat av: crowdy

jag har sett den :D

så himla grym film!

<3

2009-01-10 @ 12:37:20
URL: http://sleepwithyoureyesopen.blogg.se/
Postat av: tovi

men sista bilden martina, så mysig på nått vis

:D

2009-01-11 @ 22:20:54
Postat av: nillijus

haha, jag kan väl inte veta allt heller xD

2009-01-12 @ 14:31:25
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0