Heath Ledger - bästa manliga biroll, 2009


Wiiiiee! Inatt svensk tid så ägde 2009 års Oscarsgala rum. & priset till bästa
manliga biroll gick till Heath Ledger för sin roll som Jokern!
Åh jag höll tummarna hela kvällen igår tills jag gick & la mej, & de första jag
gjorde imorse var att kolla på text-tv & där stog morgonens bästa nyhet!
Blödig som jag är så fick jag tårar i ögonen som höll ner i min oboy.
Heath föreldrar & syster hade tagit emot hans Oscar & inte ett öga hade varit
tort. Att en död (syft) skådespelare/skådespelerska får en Oscar har inte hänt
sen 1977. När hans dotter Mathilda Rose blir 18 år så får hon hennes pappas
Oscar.
Om de är någon som förtjänar en Oscar så är de Heath & alla ni som vet hur
begåvad & helt onaturligt bra han var som Jokern i Batman, vet vad jag pratar
om!

r.i.p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0