lill söndag & happy happy

Torsdag idag, lill söndag som Marko i min klass sa tihi!
Bra dag idag, jag & Majsen har sjungit Pokerface & Jag är en vampyr (med Maaaaarkus<3) hela dan! & så har vi självklart flummat en hel del! På svenskan snackade vi om språk & då frågade våran sv lärare, Jessica, (vem fan är Jessica? Intärnskämt ^^ ) om hur många språk de fanns i världen totalt, & då tyckte jag & Maja att de fanns 3 st, Svenska språket, Finska språket & Rövare språket haha, de är iaf dom 3 språken vi använder i klassen & resten av språken är ju bara skit, right? ;) Jag tyckte även att Japanernas språk borde hetta Apelsin eftersom att Kinesernas språk heter Mandarin, visst låter de vettit?

Jag, Elb & Majsen har även vart på roadtrip till ÖB idag oxå, jävligt spännande, vi gick i presic varje gång & pillade på alla varor minst 3 ggr! Fast de ända vi köpte var en måttsats & choklad, sen åkte vi vidare till Rusta & köpte kylskåpsmagneter & en Clint Eastwood tavla till Tobbe, sen åkte vi till skolan igen.
På bilden så kom lilla Säll på besök till Gripen. Hon blev nästan chokad över hur instängd & tråkig min skola är, tur att man har rolig klass iaf, annars hade jag nog inte klarat mej!

Vi tog sen bussen hem till Näve & hem till Säll. Hemma hos henne stekte vi massa pankakor & snakade skit & jag fick världens bästa sms tihi ^^

Vi sex cykalde jag hem, satte mina stackars fötter i fotbad & nu är jag här & försöker planrat en outfit tills imorn, för imorn bär de av till Gnesta & party party med Tove, Tobias & Nilljus, hey vad skoj!

nej nu ska jag leta igenom min garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0