so bring out the best smile that you have

I onsdags så mötte jag upp Jozze & My efter jobbet, vi gick & åt på Donken & sen drog vi oss
vidare  till Slakthuset, där Recedethesky skulle spela (Micke, Clas, Antons & Chris band)
Vi satte oss & hade deep-talk.
Gash jag har nog aldrig känt så starkt att jag inte passar in, de var bara massa  rockers
& emos  & så kommer jag där i min H&M-utstyrsels. haha men de gick bra ändå,
jag är bra på att inte bry mej!
Iaf, vi möte upp Hanna & sen tittade vi lite på alla dom andra banden. Tillslut var de killarsn
tur & jag & Jozze försökte rocka aset av oss, de gick inte så bra men men ^^
Killarna var såklart as bra & när "Backseat Riot" kom blev vi som galna & Jozze belv helt
chockade när jag sjöng med ("ofta du kan texten!" haha).

(Åh jag vill oxå kunna spela ett instrument lr kunna sjunga & vara med i ett band :(
Nån som vill starta ett band med mej?? :D)

Vi köpte Recedethesky- tröjor, tvingade Micke & Clas att följa med oss hem till Jozzes
lägenhet i  östra bergen. Vi gick i förväg med Jocke & Linus som sällskap.
Vid tågstationen mötte vi upp med Säll som just hade kommit från sin träning.
Vi lämnade av massa folk på vägen & tillslut var de bara jag, Jozze & Säll kvar i
korsningen vid östra skolan. Hahah dom två små fröna var så himla hungriga som
dom höll på att ringa taxi & skjus till max! Men vi hittade ingen som kunde köra oss
så vi gick vidare till lägenheten där 3/4 av Recedethesky & Tomas väntade på oss.
Väl inne i lägneheten så lagade vi pyttipanna & kollade på Scrubs
Clas & Micke bestämnde sej för att sova över, så när Anton & Tomas gick till bussen
så trängde vi ihop oss i bädsoffan kollade på Ice Age & Vänner & sen slocknade vi hela
bunten.

Bilderna från killarna är från en annan spelning som jag fått av jozze,
bilderna från spelningen i onsdags blev super dåliga tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0