lördag: alla hjärtans

Vaknade upp brevid Säll i hennes säng efter kvällen hos Jimmi.
Jag kom till honom vid kl7 kanske på fredagen, fikade lite me hans familj, släkt & Kim.
Sen drog vi ner till källaren & umgicks, drack & garavde.
Jimmi & Kim (JimKIm) är ett par knasiga men ack så gulliga pojkar må jag säga ^^
Efter ett tag kom även Simon & Martin, vi ringde sen Säll & bad henne att komma över.
Gick & möte upp henne. Sen pipplade vi lite mer dricka, (haha Jimmi lät mej dricka upp
hans födelsedags-present, pucko!) spelade tv-spel, spelade gittar, hade allsång etc etc.
Vid tolv-slaget så sjöng vi för Simon som fyllde 17. Sen cyklade jag, Säll & Simon hemåt.
När jag & Säll kom hem så tittade vi på WildChild innan vi somnade, shit världens bästa film,
måste ses må jag lova! & hur jävla het är inte Freddie i den filmen? dreggel dreggel.

På lördagen efter att Säll hade tränat, tyckte hon att vi skulle dra en sväng till stan för lite
Alla ♥-ans dags mys. Gammal bild på oss från okt, på väg till Sthlm & Björn


Väl på birgers så käkade vi super söt alla hjärtans dags bakelse.

& macka med skagenröra & solros frön. Mumma!

Sen blev de sko-spaning. Jag blev kär i detta par!! 500kr(?)

Säll blev kär i dessa, gasch så snyggggga! Båda par skorna från Wedins.

Men sen hittade jag dom ultimata skorna på Din SKo, KÄRLEK! Åh GE MEJ!! 449Kr

Dessa snyggar köpte Säll tillslut (Y) Din Sko, 349kr(?)

Efter svängen i stan åkte vi hem till Näve med Josse. Åkte hem & packade, åkte till Säll igen.
Sen teroriserade vi alla pojkar i hennes klass på msn, hahaha xD
Käkade sen suuuuper god middag med hela familjen Erikssson - Alex + Mig
.

Sen blev de såklart  Mellan med naturgodis, chips & dipp.
Säll & jag blev kära i Heat, Cookies'n Beans & i söta lilla Lasse Lindh. & jag blev helt fast i
Måns as balla show! Där kan vi snacka shlager-show, ojoj & vilken snygg dans & dansarna
hade snygga skor oxå, stort + ^^
Men oj fy fan vad petra Mede är en dålig programledare, sjukt pinsam & varför gick Lilli &
Susie till andra chansen istället för Cookies'n Beans? Dåligt!
Men hur konstig var inte Heats trummis, först tyckte vi han var snygg men sen blev han bara
mer & mer konstig & mysigt att han visade hela paket i sina tajta leggings från Gina Tricot (!!!!!)

Jaja, efter Mellan, kollade vi på Twillight (yes Anna nu har jag sätt den & hey vad den var bääst
& ja, jag grinade^^) & sen innan vi släckte, på två avsnitt på Sunes Jul
( -Karin!!!! - jag ligger i badet - Stanna där!!!!! haha xD)

yes de var min super mysiga Alla ♥-ans dag! Hoppas eran Lördag var lika bra som min!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh Twilight är bäst :D<3333

2009-02-16 @ 17:14:15
URL: http://anapekkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0