fredagen den 13:onde

otursdagen today, men än så länge så har jag bara haft tur, skönt för jag är ju en riktig liten otursfågel, en otursduva kanske, otursspar? oturskråka? nej jag är nog en oturspapegoja ^^
haha snacka om att tappa tråden! anyway, hade svomorgon & bara två lektioner idag, jävligt onödigt, bara fram & tillbaka!
svängde en stund på stan med Jos & Malin & sen en stund med mamma innan jag åkte hem till Näve!
Shit vad kallt de är idag, mina små fötter höll på att frysa sönder i mina små tygskor buuuurrr!

Men just nu äter jag "lunch", glass & kolasås (-Kolasåååås vilken lycka! "Långben the movie"- världens bästa film^^) & myser med Becka i soffab. Beckis kom just hem från stan & tandläkaren, hon har fått sin tandställning på dom undre tänderna idag.

Senare ikväll så ska jag hem till mina lilla vän Jimmi som fyller 18 idag på otursdagen! Sen ska jag vidare hem till min Säll & mysa med henne & planera för morgondagens alla hjärtans dags date hon & jag ska ha tsm :)

usch vad de gick segat att skrvia detta inlägg, skriver en mening, raderar, skriver en mening, raderar etc..
är inte på skriv humör alls så nu ska jag sluta med de!

Puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0