fredag



leo-ben hade jag igår

& de är FREDAG, FREEEEEEDAG idag!! Kära helg du är mkt varmt välkommen (igen)
Idag blir de en lugn fredag för en gångs skull, hade tänkt bara vara hemma & ta igen hem, sen förra & förr förra veckans bravader! Men imorn ska jag på på't igen! De blir först kalas i Trosa hos mina kusiner, Jonathan & David, David fyller 11år så de blir väl gräddtårta, några hallongråtor, skvaller med mormor & sakand av min kusin Lippa som inte kommer till kalaset för hon är hos pappa denna vecka, typiskt att man är så sällan i Trosa, men när väl är där, ja då är Lippa hos pappa & min kära Moster på semster(?) affärsresa (?) i Jokkmokk, great!

Men iaf sen efter Trosa drar jag till ett nytt ställe, nämligne hem till Jozze i Bergshammar, de blir lite Melofestivalen & skitsnack bra kombo!

Ja, för er nyfikna jävlar som undrar vad jag har gjort idag, så kan jag tala om att jag har förfrusit i mina favo gula-tygskor, sett ett klipp från 'Ringaren i Notredame' på svenskan & jag var den ända som satt där med stort leende & garavde med, ingen förstår sej på mitt Diseny-intresse, konstigt! Sen har jag kommit hem, blivit arg på snön, sovit, bakat muffins som inte blev kladdiga utan torra, men men, ätit kykling med my family, spelat GH & uppgraderat mej till Medium *applåder*,
lyssnat på mammas konstiga drömmer som inkluderade en oseriös massör, ett djurdagis & nu sitter jag här & bråkar med datorn! En bra dag faktiskt, fast alla dagar är väl bra, när dom heter fredag!

Vet ni, idag om Bob Marley skulle levt så skulle han bli 64år idag (allmänbildning lr onödigt veteande, väl själv)
så jag ska ta & städa min sopptipp till rum & lyssna på lite Regge nu & tänka på Bob

ciao så länge ♥

Kommentarer
Postat av: tovi

jag ÄLSKAR disney!

2009-02-07 @ 00:13:15
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0