mys med majsen


vi köpte två påsar chips & då fick man med ett slagerkit som innehåll sugrör, tatueringar,
glittersmink & sånna där party tutor & som skrämnde katterna med mohahah


Majas balla tatuering!

I love schlager, passar utmärkt tills ikväll när hon ska på regge-kvällen på Tellus tihi ^^

Min tatuering, tänkte skriva nå fint i mitten (a), har den på samma ställe som Maja har sin.

Fin väder & massa sol idag i Nyk!

För några timmar sen så kom jag hem från stan, har sovit hos min Maja nattten tills idag!
Vi har kört massa bil ( att ha kompisar med körkort är guld värda mohahah ^^ ) käkat chips
till frukost, varit i stallet & haft kvällsfodringen & jag försökte undvika att bli uppäten av hästarna,
vi har kollat på film, flummat vid msn, busat med katterna, sjungit massa Parken & Markus
Krunegård, tatuerat oss, (på låsas) drukit ur fina sugrör, köpt kryddor på coop extra, trampat runt
på stan, nästan fått parkeringsböter, myst i solen & fotat snödroppar!
Ja ungefär allt de har vi gjort sen igår kl19 tills idag kl16!

En bättre start på helgen kan man inte få!
Maja du är GULD värd!

Nu ska jag hem till Säll & kolla på mellan!

Kommentarer
Postat av: majs

DU är guld! <3

2009-03-02 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0