söndag: sista dagen på lovet, snö & chokladbollar


Mitt vinterland!

lilla jag!

Jag som ser jävligt sne ut & Snahr i Snahrs kök!

Killarna försökte göra smet

Lille & Jag (bjuder på att jag ser mongo ut)

De fina slut resultatet!

Sista dagen på lovet idag!
& på sista dagen på lovet så kom de helt plötsligt massa massa
snö! Blä! Men lovet har varit jävligt bra iaf fast att de kom snö idag & de har kännts som ett
ganska långt lov tycker jag!

Denna dag har jag spenderat med Lilla Familjen minus Jimmi & Nilljus. Jag, Lille, Snahr &
Anna var hemma hos Lille & degade & babblade skit. Sen drog vi hem till Snahr, på vägen ditt 
blev jag & Anna självklart bombade med snö, inte roligt alls! Väl hemma hos Snahr så började
vi baka chokladbollar. Jag & Anna lät killarna göra smeten & de var ju en upplevelse i sej xD
Men sen fick experten (jag) ta över. Anna drog hem presic när dom var klara så jag & pojkarna
bänkade oss framför tv:n & käkade chokladbollar. Men konstigt nog så åt dom inte så många,
jag tror jag åt mest (a) 8st tror jag att jag smällde i mej tihi.
Jag & pojkarna flummade runt, jag garvade ihjäl mej flera gånger om & så kollade vi på extrem
överlevnad. Vid halv 6 åkte jag hem med daddy!

Tänk, vad skulle jag göra utan mina bruds & boys? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0